2014. december 31., szerda

Felesleges duma, avagy előszó

Kedves Olvasók!

A blogot újra kezdem, mert meguntam, és szar volt újra olvastam, és egyszerűen annyira borzalmas volt, hogy majd' sírva fakadtam. Az alap történet marad ugyan az, de egyes részeken változtatni fogok, illetve a szereplők nevét, és a "kinézetüket" megváltoztatom. Na, de akkor mi is a történet eleje? Hogyan is keletkezett ez az egész? Azt az Előzetes részben elolvashatod! :)
Na, de akkor íme néhány fontos információ :

  1. Elérhetőségem: ffolowcinti@gmail.com
  2. Kritikát megjegyzésbe fogadok el ( meg akár e-mailba is ) !
  3. Blog kezdése: 2015. Április 26. Zárás: nem tervezett!!
  4. Lopás esetén érvénybe lép a jogi szabályzat- vagy mi -, illetve hatalmas balhé lesz belőle! NEM FENYEGETÉSBŐL!!! :)
  5. Egyedül vezetem a blogot, habár egy béta nem ártana!
  6. A fejléc nem saját, ezért se hirdetem saját ként!!

Köszönöm, ha elolvasod ezt a tényleg nagyon rövid " Felesleges duma, avagy előszó"-t.

Csók: Cintia Sz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése